Miło nam poinformować, że podpisaliśmy trzyletnią umowę o współpracy z marką Pepsi, która została oficjalnym partnerem Polish Soccer Skills. Dodatkowo dzięki tej współpracy marka Gatorade została oficjalnym napojem Polish Soccer Skills.
Miło nam poinformować, że podpisaliśmy trzyletnią umowę o współpracy z marką Pepsi, która została oficjalnym partnerem Polish Soccer Skills. Dodatkowo dzięki tej współpracy marka Gatorade została oficjalnym napojem Polish Soccer Skills.
Jako największy projekt indywidualnego szkolenia piłkarskiego dzieci i młodzieży w tej części Europy chcieliśmy długoterminowo związać się z Partnerem wspierającym rozwój piłkarskich talentów - mówi Ewelina Stępień-Kunik, szef marketingu Polish Soccer Skills – Marka Pepsi, w swojej działalności kieruje się podobnymi wartościami do naszych. Dzięki tej współpracy, oprócz wielu innych korzyści, młodzi piłkarze trenujący w Polish Soccer Skills będą mieć dostęp do najnowszych rozwiązań w zakresie diety i nawadniania organizmu, opracowanych przez naukowców amerykańskiego Instytutu Gatorade.
Marka Pepsi słynie ze swoich działań marketingowych związanych z piłką nożną. W reklamach wystąpiły największe gwiazdy piłkarskie, między innymi: Pelé, Lionel Messi, Fernando Torres, Frank Lampard, David Beckham, Euzebiusz Smolarek, Raúl, Zinedine Zidane, Thierry Henry i Ronaldinho.
O PepsiCo:
PepsiCo oferuje największy na świecie asortyment wartych miliardy dolarów marek artykułów żywnościowych i napojów, w tym 19 różnych linii produktów, z których każdy generuje w ciągu roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne przedsiębiorstwa – Quaker, Tropicana, Gatorade, Frito-Lay i Pepsi-Cola – wytwarzają również setki innych pożywnych, smacznych artykułów żywnościowych i napojów, które niosą radość konsumentom na całym świecie. Przy średniorocznych przychodach sięgających niemal 60 mld dolarów, wszystkich pracowników PepsiCo łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Performance with Purpose”.
Starając się oferować szeroki wybór zdrowych, łatwo dostępnych i przynoszących radość produktów, ograniczając swój wpływ na środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań oraz hołdując kulturze różnorodności i współdziałania w miejscu pracy, PepsiCo zachowuje równowagę pomiędzy wysokimi zyskami a działalnością na rzecz społeczności lokalnych na całym świecie. Więcej informacji nt. PepsiCo jest dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com
Odwiedź PepsiCo na:
• Twitter (@PepsiCo)
• PepsiCo Blogs
• PepsiCo Press Releases
• PepsiCo Multimedia
• PepsiCo Videos
PepsiCo jest obecne w Polsce od 1993 r. W Polsce napoje PepsiCo są produkowane przez spółkę Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o.o., posiadającą zakłady produkcyjne w Michrowie i Żninie. Przekąski PepsiCo są produkowane w zakładach produkcyjnych w Grodzisku Mazowieckim i Tomaszowie Mazowieckim, a dystrybuowane w Polsce przez spółkę Frito Lay Poland sp. z o.o.